W pierwszy weekend września rozpocznie się dziewiąta edycja corocznej kampanii edukacyjnej „Odblaskowi – Widoczni na drodze”, której gospodarzem będą Centra Handlowe Auchan. Akcja ma na celu propagowanie odpowiedzialnych zachowań na drodze, a w szczególności noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców. Dla uczestników kampanii przygotowano 60 tysięcy odblaskowych opasek.
Ceetrus Polska realizuje w zarządzanych przez siebie centrach handlowych szereg akcji mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa najmłodszych w codziennych sytuacjach. Jedną z takich inicjatyw jest kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze” adresowana do dzieci i ich rodziców. Jej celem jest promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. W tym roku odbędzie się dziewiąta edycja kampanii, której gospodarzami będzie piętnaście Centrów Handlowych Auchan.
– Coroczna kampania „Odblaskowi.pl” gromadzi tysiące osób i pozwala zwiększać świadomość na temat zasad bezpiecznego poruszania się po drogach, zwłaszcza po zmroku. Jesteśmy dumni, że możemy kształtować pozytywne wzorce wśród najmłodszych i przyczynić się do polepszenia ich bezpieczeństwa na drogach – mówi Małgorzata Rajkow-Krzywicka, dyrektor operacyjna Ceetrus Polska, odpowiedzialna za działania z zakresu CSR.
Kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze” odbywa się w Centrach Handlowych Auchan od 2012 roku. W trakcie ubiegłorocznej edycji rozdano 50 tysięcy odblaskowych opasek i tyle samo broszur edukacyjnych.
Tegoroczny cykl spotkań „Odblakowi.pl – Widoczni na drodze” obejmie spotkania edukacyjne, które od początku września do końca listopada odbędą się w wybranych Centrach Handlowych Auchan. Przygotowane z myślą o dzieciach gry i zabawy pozwolą małym uczestnikom z łatwością przyswoić wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z dróg. Każdy uczestnik spotkania otrzyma odblaskową opaskę. Również rodzice i opiekunowie będą mogli wziąć udział w quizach i zabawach sprawdzających znajomość przepisów ruchu drogowego. Po spotkaniu wspólnie z dziećmi będzie można uporządkować swoją wiedzę dzięki rozdawanym podczas eventów broszurom informacyjnym.
Na potrzeby kampanii edukacyjnej została stworzona strona internetowa odblaskowi.pl, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat kampanii i materiały edukacyjne.
Szczegółowy harmonogram spotkań w ramach kampanii „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze”:
1. |
Centrum Handlowe Auchan Częstochowa |
1.09.2018 |
2. |
Centrum Handlowe Auchan Krasne |
8.09.2018 |
3. |
Centrum Handlowe Auchan Bielsko-Biała |
15.09.2018 |
4. |
Centrum Handlowe Auchan Gliwice |
22.09.2018 |
5. |
Centrum Handlowe Auchan Hetmańska |
29.09.2018 |
6. |
Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna |
30.09.2018 |
7. |
Centrum Handlowe Auchan Płock |
6.10.2018 |
8. |
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno |
7.10.2018 |
9. |
Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz |
13.10.2018 |
10. |
Park Handlowy Auchan Bielany |
20.10.2018 |
11. |
Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo |
27.10.2018 |
12. |
Portu Rumia Centrum Handlowe Auchan |
3.11.2018 |
13. |
Centrum Handlowe Auchan Gdańsk |
4.11.2018 |
14. |
Centrum Handlowe Auchan Swadzim |
24.11.2018 |
15. |
Centrum Handlowe Auchan Komorniki |
25.11.2018 |
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kolejna-edycja-kampanii-edukacyjnej-odblaskowi-pl-rusza-w-centrach-handlowych-auchan